Известие

Collapse
No announcement yet.

Клатене на оборотите 156 1.8 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Ами вземи погледни да не би някой да ги е резнал и тях преди теб. И такива случаи има. Този трик не е показан за пръв път в нашия форум. По чуждите форуми на всякъде го го пишат и ползват.
    Ами най-вероятно няма да е пин 15, щото са различни модели, бивши 156 2.0 98'и ГТВ 1.8 98', а от 3 дни съм със 166 2.0 99'. Само 156-цата имаше тая болест. А какво да гледам като нямам проблеми, и да е рязан все ми е тая.

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
      Последните ми две Алфи са в ред, не клатят по-никакъв повод, знам какво говоря...

      п.с. Лесно им е на колегите от София и Горна Оряховица . . . останалите ръсим пари да обучаваме майстори на наш гръб.
      Е добре другия път като някой не е от посочените градове ще пренапишем физиката и ще пренаправим инженерната мисъл да пасва на региона
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #78
        OEM новото клапанче което сложихме е същото по форма като старото, но адаптацията която ми направиха е тази която си прави апаратурата на бош, болтчето естествено го бараха. В интерес на истината , одеве слезнах в гаража и вързах шибания ПИН 15 , веднага взе да клати, върнах болтчето на дросела на положението при което е било преди да го регулират и покарах колата. Вървеше без да клати, но пуснех ли климатика започваше леко клатене. Предполагам обаче, че утре като мина повече километри отново якото клатене ще започне от начало. Разгледах и онзи клапан ли какво ли е горе в дясно на двигателя, един такъв топчест в който влиза една тръбичка която прави вакум, запуших я, отворих клапана разгледах го сякаш нищо му нямаше, покарах така няма разлика.. Истината е, че в Пловдив поне аз не знам при кой да я закарам за я оправи и за това си карам така с резнат кабел на ПИН 15.
        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Е добре другия път като някой не е от посочените градове ще пренапишем физиката и ще пренаправим инженерната мисъл да пасва на региона
          То хубаво да я пренапишем, ама няма кой да чете, там е проблема... самоуки инженери-корифеи са ..

          Comment


          • #80
            Ако някой наистина може категорично да оправи проблема с нестабилните обороти при ТС със сигурност ще направи добри пари. Имам приятели които са фенове на марката и притежават такива автомобили без да участват в този форум и също страдат от невъзможността да решат проблема си не зависимо от парите които и те са дали.
            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

            Comment


            • #81
              Как да ти кажем категорично като никой не знае кой точно от поне 10-те причини на проблема се е появил при теб. Ами ако трябва да се смени АБС централата? Защото и такъв случай имам. Правя, струвам, меря, чистя, адаптирам и не. Клати и клати. На края се оказа, че централата на АБС-а не подава коректен сигнал за скоростта. След поне 10 идвания на колата при мен на края смених АБС-а и заспа.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #82
                на мен ми е интересно при дизелите има ли го тоя проблем

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от ivo8307 Покажи съобщение
                  на мен ми е интересно при дизелите има ли го тоя проблем
                  нЕма го....
                  156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                  OEM & Ventura Garage
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Как да ти кажем категорично като никой не знае кой точно от поне 10-те причини на проблема се е появил при теб. Ами ако трябва да се смени АБС централата? Защото и такъв случай имам. Правя, струвам, меря, чистя, адаптирам и не. Клати и клати. На края се оказа, че централата на АБС-а не подава коректен сигнал за скоростта. След поне 10 идвания на колата при мен на края смених АБС-а и заспа.
                    Виж мен не ме интересува ти какво ще правиш. Просто искам гаранция, че като си докарам колата и я оставя при теб, когато ми кажеш кога да я взема и колко да ти платя, проблема да го няма, но не за известно време , а поне за година.
                    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                    Comment


                    • #85
                      Първо аз ако не ти оправя колата няма да ти взема пари. Второ ако я оправя няма да е за 2 дена, а ще е за повече от година И 3-то точно на теб пътя до София ти е 1 час магистрала. Аз ако съм не бих бил 3 часа път, а ще ида в София. Що не отидеш при Бобо например? По-тънко ще ти излезе от към пътя.

                      Не ти отказвам, просто според мен това е по-добрия вариант за теб. Ако искаш ела, ще я оправя ... ти си решавай.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #86
                        Ами ще пробвам, наистина при Бобо ще ми е по-лесно. За съжалени от толкова години не можах истински да се насладя на безусловният кеф да карам алфа независимо , че съм платил вече огромна сума за ремонта на точно този проблем, но мен лично 156 цата преди фейслифта много ми харесва и преди да я оставя на жена ми и да се метна на 159 та ще се надявам да бъде напълно изправна.
                        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                          нЕма го....
                          А нема го,я ела да видиш какво правят Мултиджетите Евро 4 до 70 гр.,заради тъпата корекция на дюзите,а па за 2.4 с гениалната си геометрия на всмукателния колектор,да не говориме
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            А нема го,я ела да видиш какво правят Мултиджетите Евро 4 до 70 гр.,заради тъпата корекция на дюзите,а па за 2.4 с гениалната си геометрия на всмукателния колектор,да не говориме
                            Е хубу де, сигурно е така, като казваш, ма нали 156ци уж....а до са 105ца или 136ца да клати не съм видял...

                            146цата ми бившата и тя клати бтв...
                            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                            OEM & Ventura Garage
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Ти не се и опитваш да разбереш какво ти говоря. Но както и да е. Колата си е твоя караш си я както ти е кеф Това което исках да кажа го казах мисля, че доста ясно дори. Ти вероятно никога не си знаел как трябва да ти върви колата и за това не можеш да разбереш какво искам да ти кажа

                              Започвам с извинение към колегата ОЕМ за глупавото ми упорство относно ПИН 15. Преди няколко дни един пич от една пловдивска автомивка ми даде визитка на един майстор в кв. Смирненски и ми го похвали като оправен човек. Днес отидох като преди това вързах ПИН 15, естествено колата клатеше в движение между 500 и 1500 оборота. Майстора прегледа колата , отбеляза факта че болтчето на дросела е пипано и това не е добре. За всеки случай шунтира маркуча за картерните газови с обяснението, че макар и клапанчето да е сменено то леглото му вероятно е износено. Закачи някакъв комп с програма на руски не забрах каква е и клапата взе да издава звуци. След малко каза готово карай. Карах 15 километра и оборотите не мръднаха, може би на най-ниските обороти имаше някакво клатене но не повече от 100 оборота и то с включен климатик. Обаче с вързан ПИН 15 колата върви чувствително по-добре. За клатенето се надявам след няколко дни да не се появи проблема а между другото ще пробвам и с не запушен клапан как е.

                              П.П. Щастието не беше дълго. След като махнаха запушената тръбичка и сложих нормална, оборотите на пуснат климатик започнаха да клатят, върнах запушена продължиха да клатят. След около 20 километра оборотите и без да пускам климатика взеха да клатят. Утре съм на майстор отново, но понеже моята клапа е барана взех от един колега клапа с моторче в много добро състояние и със запечатани болтчета. Кагато разглеждах моята клапа с моторче ми направи впечатление, че на моторчето има синя точка, доколкото си спомням такива сини точки имат компа и моторчето на модела от 98 година поради дефект в заводски монтираните, а това моторче е сменено от Бош след рекламация на ново поставено от тях което също нямаше синя точка, та утре ще има разправия и с хората от Бош. В общи линии съм силно скептичен, че проблема ще се оправи. Според колегата от който взех дросела с моторче преди да разколачи колата двигателя е работил перфектно така че сега поне ще знам, че не е от дросела и ТПС.
                              Last edited by BLUE1; d.m.y г., 19:13.
                              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                                Започвам с извинение към колегата ОЕМ за глупавото ми упорство относно ПИН 15. Преди няколко дни един пич от една пловдивска автомивка ми даде визитка на един майстор в кв. Смирненски и ми го похвали като оправен човек. Днес отидох като преди това вързах ПИН 15, естествено колата клатеше в движение между 500 и 1500 оборота. Майстора прегледа колата , отбеляза факта че болтчето на дросела е пипано и това не е добре. За всеки случай шунтира маркуча за картерните газови с обяснението, че макар и клапанчето да е сменено то леглото му вероятно е износено. Закачи някакъв комп с програма на руски не забрах каква е и клапата взе да издава звуци. След малко каза готово карай. Карах 15 километра и оборотите не мръднаха, може би на най-ниските обороти имаше някакво клатене но не повече от 100 оборота и то с включен климатик. Обаче с вързан ПИН 15 колата върви чувствително по-добре. За клатенето се надявам след няколко дни да не се появи проблема а между другото ще пробвам и с не запушен клапан как е.

                                П.П. Щастието не беше дълго. След като махнаха запушената тръбичка и сложих нормална, оборотите на пуснат климатик започнаха да клатят, върнах запушена продължиха да клатят. След около 20 километра оборотите и без да пускам климатика взеха да клатят. Утре съм на майстор отново, но понеже моята клапа е барана взех от един колега клапа с моторче в много добро състояние и със запечатани болтчета. Кагато разглеждах моята клапа с моторче ми направи впечатление, че на моторчето има синя точка, доколкото си спомням такива сини точки имат компа и моторчето на модела от 98 година поради дефект в заводски монтираните, а това моторче е сменено от Бош след рекламация на ново поставено от тях което също нямаше синя точка, та утре ще има разправия и с хората от Бош. В общи линии съм силно скептичен, че проблема ще се оправи. Според колегата от който взех дросела с моторче преди да разколачи колата двигателя е работил перфектно така че сега поне ще знам, че не е от дросела и ТПС.
                                Пробвай,но покарай известно време,за да се адаптира,ако нямаш комп де
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X